Bok om bebisens första år

Vi kommer med all säkerhet försöka göra en fin fotobok om bebisens första år. Men jag tycker att det kan vara kul att komplettera med någon av alla fyll-i-böcker som finns. Här är två jag har hittat som är mer färgstarka än gulliga, vilket jag gillar:
 
Bästa boken om mig - inte så lite kaxig
Teres Öman
fr 211 kr
 
Här är ett exempel från insidan av boken:
 
 
Boken innehåller bl a:
Mina föräldrar
Alla väntar på mig
Hemma
Första tiden
Jag heter
Jag ser ut
Sån är jag
Om min släkt och släktträd
Jag äter
Mina favoriter
Jag pratar
Gillar att göra
osv
 
Mer information och fler bilder från boken finns på bokens hemsida.
Boken går att köpa bl a på bokia.se.
 
Äntligen jag - mina första år
Camilla Lundsten
fr 129 kr
 
Ett exempel från insidan av boken:
 
 
"- En fantasifull och pedagogisk fylla-i-bok.
- Innehåller ett uppdaterat frågeformulär, med de sedvanliga frågorna + roliga nya.
- Camilla Lundstens färgstarka bildspråk sprider en härlig energi.
- Fångar tidsandan genom fin formgivning och grafik.
- Lekfull, trendig och nutida design."

Finns att köpa bl a på bokus.se - där kan man även provläsa de första sidorna i boken.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Isse

En gravids tankar

RSS 2.0